معرفی بهترین کرم پودر برای پوست چرب

کرم پودرها جزو اصلی ترین لوازم آرایشی هستند. مطمئنا تابحال از چندین کرم پودر مختلف استفاده کرده اید ولی از کارایی همه آنها راضی نبودید.

فهمیدن اینکه کرم پودری که انتخاب کردید می تواند صد درصد مطابق انتظارتان باشد کمی سخت است زیرا کارایی هر کرم پودر بسته به ترکیبات موجود در آن و نوع پوست شما متغیر است.

ما در آرومیس سعی می کنیم تا خصوصیات هر محصول را تا حدی ساده و کاربردی به شما معرفی کنیم ولی باید توجه داشته باشید که دانستن نوع پوستتان و درجه چربی آن فاکتور بسیار مهمی است برای اینکه یک کرم پودر مطابقت کامل با آن داشته باشد.

در این مقاله، ما چندتا از کرم پودرهایی که برای پوست های چرب مناسبند را انتخاب کردیم. اگر پوستی چرب دارید و بدنبال کرم پودر مناسبی برای آن هستید با ما همراه باشید.

1- کرم پودر لورآل اینفالیبل پرو مات Infallible Pro-Matt

نقد و بررسی کرم پودر لورآل اینفالیبل پرو مات Infallible Pro-Matt

فرمول ابریشمی این کرم پودر، کرم مانند و مایع بوده و ظاهری مات و پودر مانند به پوست خواهد داد و برای پوستهای معمولی تا چرب و پوستهایی که منافذ باز دارند مناسب است.

این کرم پودر بدون مواد عطری بوده و ماندگاری آن بسیار خوب است. پوست را حداقل برای ۶ ساعت مات و بدون چربی نگه می دارد. بسیار سبک روی پوست نشسته و پوششی متوسط دارد.

كرم پودر لورال اینفالیبل پرو مات بسیار سریع روی پوست می نشیند پس باید مراقب باشید. قبل از استفاده حتما از یک مرطوب کننده استفاده کنید. در غیر این صورت روی صورتتان خشک شده و غیر طبیعی جلوه خواهد کرد.

در انتخاب رنگ دقت کنید و به رنگ داخل ظرف اکتفا نکنید.

اگر پوستی بسیار نرم و لطیف دارید و دنبال کرم پودری هستید که براقی پوستتان را کنترل کند، این محصول مناسب شماست.

اگر پوستی خشک با منافذ باز دارید، این محصول ممکن است مناسبتان نباشد.

2- کرم پودر ایو روشه مات Matte Fluid

نقد و بررسی کرم پودر ایو روشه مات Matte Fluid

این کرم پودر بافتی بسیار سبک داشته که به راحتی جذب پوست می شود. زودتر از بقیه کرم پودرها روی پوست خشک شده و ظاهری مات و پودری به آن می دهد. برای پوستهای نرمال تا چرب مناسب خواهد بود و ۴ تا ۶ ساعت بسته به درجه چربی پوست، روی آن ماندگاری خواهد داشت. اگر پوستی خشک دارید، این کرم پودر می تواند نقاط خشک پوستتان را خشکتر نشان دهد پس قبل از استفاده بر روی آن نقاط از مرطوب کننده استفاده کنید.

 پوشش کرم پودر ایو روشه Matte Fluid متوسط است و می تواند تا حدی تیرگی زیر چشم و جای جوشها را محو کند.

3- کرم پودر دبورا ۲۴Ore Perfect

نقد و بررسی کرم پودر دبورا ۲۴Ore Perfect

این کرم پودر بافتی سبک و متوسط دارد که به راحتی روی پوست می نشیند و به آن ظاهری مات میدهد. پوشش آن متوسط تا کامل است و مقدار کمی از آن می تواند کل صورتتان را پوشش داده و تمام معایب و قرمزی آن را بپوشاند و ظاهری کاملا طبیعی به آن بدهد.

کرم پودر ۲۴Ore Perfect ماندگاری خوبی نیز دارد و حداقل ۶ ساعت می تواند دوام آورد. بهترین استفاده آن برای پوستهای چرب تا نرمال خواهد بود.

در این کرم پودر از مواد عطری استفاده شده که می تواند برای پوستهای حساس مضر باشد.

4- کرم پودر مکس فاکتور Max Factor Lasting Performance

نقد و بررسی کرم پودر مکس فاکتور Max Factor Lasting Performance

این کرم پودر بافتی کرم مانند و سبک دارد که به راحتی روی پوست می نشیند و جذب آن می شود. پوششی متوسط تا کامل دارد و به پوست ظاهری کاملا طبیعی، بدون هر گونه کیکی شدن یا جمع شدگی می دهد. این کرم پور همچنین باعث خواهد شد پوستتان تا حد نرمالی مات شود. بهتر است برای گرفتن نتیجه بهتر از انگشت خود و یا یک برس کرم پودر برای استفاده از آن استفاده کنید.

این کرم پودر ماندگاری خوبی دارد و تا هشت ساعت روی پوستتان دوام می آورد بدون اینکه پوست را چرب نشان دهد یا روی منافذ پوست جمع شود.

این کرم پودر مکس فاکتور حاوی مواد عطری نیست پس برای پوست های حساس مناسب است. بهترین استفاده آن برای پوست های مختلط تا چرب خواهد بود.

5- کرم پودر مات نوت Mattifying Extreme

نقد و بررسی کرم پودر مات نوت Mattifying Extreme

این کرم پودر بافتی نسبتا سنگین و بسیار غلیظ دارد و مقدار کمی از آن برای پوشش تمام صورت کافی خواهد بود.

اگر پوستی چرب دارید و بدنبال کرم پودری می گردید که پوششی کامل و مات داشته باشد، ما این کرم پودر را به شما پیشنهاد می کنیم.

این کرم پودر به راحتی روی پوستتان نشسته و ظاهری زیبا به آن می دهد و بر خلاف بیشتر کرم پودرهای مات، حالت بریده روی صورتتان نخواهد گرفت. البته باید گفت که به سرعت روی پوستتان خشک می شود پس هنگام استفاده از آن باید دقت و سرعت عمل بیشتری به خرج دهید!

 ظاهری کاملا مات و زیبا به پوستتان داده و به خوبی معایب پوست را می پوشاند بدون آنکه خطوط و منافذ صورتتان را نمایان کند.

البته برای اینکه ظاهری بی نقص داشته باشید بهتر اشت قبل از آن از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

این کرم پودر تمام روز ماندگاری خواهد داشت و برای پوستهای مختلط تا بسیار چرب مناسب خواهد بود.

این محصول حاوی ضد آفتاب با اس پی اف ۱۵ است که باید گفت برای محافظت کامل پوست در برابر نور آفتاب کافی نیست و در روز حتما باید در کنار آن از یک ضد آفتاب با اس پی اف ۳۰ و بالاتر استفاده نمود.

این محصول حاوی مقدار کمی مواد عطری نیز هست.

6- کرم پودر مک پرو لانگور Pro Longwear

نقد و بررسی کرم پودر مک پرو لانگور Pro Longwear

اگرچه فرمول مات، سبک و کرم مانند این کرم پودر مناسب همه انواع پوست است، ولی بهترین استفاده آن برای پوستهای مختلط تا چرب و همچنین پوستهای جوشدار می باشد.

طبق ادعای شرکت سازنده، این محصول کاملا ضد آب است. ولی در واقع باید گفت که این ادعا نه کاملا ولی تا حدی درست است زیرا این محصول در مقابل باران، رطوبت و عرق مقاوم است.

کرم پودر مک پرو لانگور تمام روز ماندگاری داشته و پوشش خود را به خوبی حفظ خواهد کرد مخصوصا برای پوستهای مختلط تا چرب.

اگر به طور دقیق بخواهیم بگوییم، پوستهای مختلط، پوششی مات را در طول روز خواهد داشت ولی در پوستهای چرب و خیلی چرب ممکن است از ماتی این محصول در طول روز کاسته شده و کمی براق شوند.

فرمول این کرم پودر به خوبی جذب پوست شده و در ابتدا پوششی متوسط خواهد داشت و اگر به دنبال پوششی کامل هستید براحتی می توانید با کمی استفاده بیشتر از آن به پوشش دلخواه خود برسید.

اگرچه این محصول به خوبی قرمزی و لکهای صورت را می پوشاند ولی برای پوشاندن نقاط پر رنگ یا جای جوش های صورتتان باید از یک کانسیلر استفاده کنید.

کرم پودر مک پرو لانگور در ۱۶ رنگ ارائه شده که برای تناژهای روشن تا خیلی تیره مناسب خواهند بود.

7- کرم پودر مک استودیو فیکس Studio Fix

نقد و بررسی کرم پودر مک استودیو فیکس Studio Fix

این کرم پودر مایع و بدون چربی، ظاهری مات به پوست داده و پوششی متوسط تا کامل دارد. به راحتی روی پوست می نشیند و به خوبی معایب پوست را پوشش می دهد. چربی صورت را جذب می کند و کمی مواد عطری و تحریک کننده در ترکیبات آن وجود دارد و مناسب پوستهای خیلی حساس نخواهد بود. ظاهری بسیار طبیعی به پوست داده و تمام روز ماندگاری خواهد داشت.

کرم پودر مک استودیو فیکس برای پوستهای معمولی تا چرب بسیار مناسب خواهد بود.

8- کرم پودر میبلین فیت می Fit Me

نقد و بررسی کرم پودر میبلین فیت می Fit Me

 کرم پودر فیت می بافتی بسیار سبک، مایع و رقیق داشته و بسیار خوب روی پوست پخش می شود. ظاهری مات به پوست داده و برای چند ساعت مانع چرب شدن صورت و براق شدن آن میشود.

این کرم پودر به خوبی منافذ و عیوب صورت را می پوشاند بر خلاف بیشتر فونداسیونهای مات که منافذ پوست را بزرگتر نشان می دهند.

این کرم پودر ، برای پوست خشک مناسب نبوده و برای پوستهای معمولی، مختلط و چرب مناسب است.

این کرم پودر تنوع سایه بسیار خوبی برای تناژهای روشن تا تیره برای این محصول موجود است.

9- کرم پودر اسنس آل ابوت مات All About Matt

نقد و بررسی کرم پودر اسنس آل ابوت All About Matt

این کرم پودر بافتی تقریبا روان دارد و بخوبی روی پوست می نشیند. فرمولی بر اساس آب دارد و برای پوستهای مختلط تا چرب مناسب خواهد بود و ظاهری مات به آنها خواهد داد.

پوشش آن سبک تا متوسط است و از پس پوشاندن قرمزی و منافذ متوسط به خوبی بر می آید. این محصول ماندگاری متوسطی نیز دارد.

در کرم پودر اسنس All About Matt از مواد عطری استفاده شده است پس برای پوستهای حساس مناسب نخواهد بود. همچنین تنوع سایه کمی دارد.

10- کرم پودر دوکاره اسنس Camouflage

نقد و بررسی کرم پودر دوکاره اسنس Camouflage

این محصول بافتی کرم مانند دارد ولی استفاده از آن کمی سخت است زیرا به راحتی روی پوست نمیشیند.

ظاهری طبیعی و مات به پوست می دهد و برای پوستهای چرب بسیار مناسب است. پوشش آن متوسط تا کامل است و بخوبی می تواند ایرادات پوست را بپوشاند. ماندگاری این محصول نیز بسیار خوب و تا هفت ساعت نیز می تواند دوام بیاورد.

تنها ایراد کرم پودر دوکاره اسنس Camouflage تنوع محدود سایه است.

نکته: برای گرفتن نتیجه بهتر، حتما قبل از استفاده از آن پوست خود را تمیز کرده و از کمی مرطوب کننده استفاده نمایید. همچنین برای پخش آن از یک بیوتی بلندر یا اسفنج آرایش استفاده کنید.