معرفی برند دی اوردینری

دی اوردینری The Ordinary، یک کمپانی کانادایی و یکی از معروفترین برندهای سازنده لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست است که نامش از سال 2017 بر سر زبانها افتاد. کمپانی مادر دی اوردینری، Deciem، به غیر از این برند، صاحب چندین برند دیگر است که در مجموع بیش از 300 نوع محصول مختلف تولید می کنند که البته 70 درصد فروش این کمپانی مربوط به محصولات برند دی اوردینری است.

معروفیت این برند بیشتر به خاطر وجود ترکیبات شناخته شده و مفید در محصولاتش و همچنین معرفی کامل و صادقانه این ترکیبات در تبلیغات هر محصول بوده به طوری که مصرف کنندگان با توجه به نیازشان و همچنین با اتکا به اطلاعات درستی که در اختیارشان قرار می گیرد، می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. با اینکه تمامی محصولات مراقبت از پوستی که در بازارند ترکیبات خود را روی محصول قید می کنند، ولی در بیشتر مواقع این اطلاعات درست نیستند و اغلب کمپانی های سازنده بجای اینکه به نیاز مشتریانشان فکر کنند، بر روی سود بالاتر متمرکزند. ولی برند دی اوردینری از این لحاظ با تمامی این برندها متفاوت بوده و با اتکا به دادن اطلاعات واضح و دقیق در مورد محصولاتش، توانسته در مدت کوتاهی که از بوجود آمدنش می گذرد، در بین برندهای بسیار معروفتر و قوی تر جایی برای خود در بازار باز کند.

بنیانگذار دی اوردینری The Ordinary کیست؟

بنیانگذار شرکت دسیم (Deciem)، برندان تروکس (Brandon Truaxe)، جوانی ایرانی با نام واقعی علی روشن متولد سال 1978 در تهران است. خانواده آقای روشن در سال 1995 به تورنتو مهاجرت کردند و او در سال 2001 مدرک علوم کامپیوترش را از دانشگاه واترلو دریافت کرد.

برندان در سال 2012 و با کمک سرمایه گذارش، پاسکال کوسانو (Pasquale Cusano)، که یک چهره شناخته شده در زمینه طلا و جواهر محسوب می شد، کمپانی Deciem را بنیان گذاری و به دنیا معرفی کرد. اسم Deciem بر اساس کلمه لاتین دسیما (Decima) به معنی دهم انتخاب شد و برند دی اوردینری، دهمین برندی بود که برندان از سال 2012 تا 2013 پایه گذاری کرد.

برندان تروکس اعتقاد داشت که کمپانی های بزرگ آرایشی با دروغ گویی و گول زدن مشتریان، بیشتر به فکر سود آوری محصولاتشان هستند تا حل مشکلات آنها. او از طرف دیگر سعی داشت که با معرفی محصولات با کیفیت و ایجاد رابطه ای بر پایه اعتماد و راست گویی به مشتریان، خود را از میان این کمپانی ها که او آنها را “حقه باز و کلاهبردار” معرفی می کرد، متمایز سازد. برندان حتی اسم کامل کمپانی خودش را “دسیم Deciem، کمپانی زیبایی غیر نرمال” گذاشت.

علی روشن دی اوردینری

در سال 2017، برند دی اوردینری طوری معروف شد که نظر کمپانی بسیار بزرگ استی لادر را به خود جلب کرد به طوری که استی لادر 30 درصد سهام دسیم که معادل 50 میلیون دلار بود را خریداری نمود.

از سال 2017 تا 2019، کمپانی دسیم فروش سالانه اش را به 300 میلیون دلار که یک رکورد برای یک کمپانی تازه وارد محسوب می شود رساند!

متاسفانه و در کمال ناباوری، برندان تروکس در ژانویه سال 2019 و در سن چهل سالگی و طبق گزارش پلیس کانادا، به خاطر سقوط از آپارتمانش در تورنتو درگذشت. چون برندان در ماههای آخر عمرش با استی لادر و همچنین سایر کارکنان شرکت به مشکل بر خورده بود و حتی از شرکت خودش اخراج شده بود، بسیاری مرگ او را مشکوک ارزیابی می کنند. البته طبق گزارش پلیس کانادا، برندان در ماههای آخر دچار تشویش و آشفتگی روانی شده بود و همین عامل نیز دلیل خودکشی او اعلام شد.

چرا محصولات دی اوردینری انقدر پر طرفدار هستند؟

همانطور که گفته شد، دلیل اصلی معروفیت دی اوردینری، صداقت با مشتریانش و در کنار آن، کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات و همچنین تلاش این کمپانی برای برقراری ارتباط با مصرف کننده و حمایت از او در تمامی مراحل خرید است. برای مثال، وقتی قصد خرید محصولی را دارید و نمی دانید دقیقا چی باید بخرید، کارکنان مراکز فروش Deciem، با توجه به نیاز شما و همچنین سن و نوع پوستتان، محصول مناسب برایتان را انتخاب کرده و حتی برگه ای به شما می دهند که روش استفاده از محصول و هر چیز دیگری در مورد آن در آن برگه نوشته شده است. به عبارت دیگر، در این مراکز خرید، به شما برای هر محصول نسخه ای می دهند تا دقیقا بدانید چه محصولی خریده اید و چطور باید از آن استفاده کنید. اگر بعد از خرید محصول، به هر دلیلی از آن راضی نبودید و حتی دو یا سه بار از آن محصول استفاده کردید، و با اینکه شش ماه هم از تاریخ خریدتان گذشته باشد، باز هم به راحتی می توانید آنرا به کمپانی بازگردانید!

معرفی برند دی اوردینری

چرا محصولات دی اوردینری ارزانند؟

بیشتر محصولات برند دی اوردینری حاوی یک تا چند ترکیب پایه و مفیدند، بر خلاف سایر برندها که حاوی چندین ترکیب شناخته شده و اغلب شناخته نشده اند که هزینه ساخت آنها را بالاتر می برد. برای مثال، یک سرم از برندی مانند دیور یا استی لادر حاوی 20 ترکیب مفید برای پوست است که طبق ادعای سازنده می تواند همزمان چند کار را با هم انجام دهد. اول از همه باید بگوییم، اینکه یک محصول آرایشی و یا مراقبت از پوست همه کاره باشد و همزمان تمام این کارها را به خوبی انجام دهد، چیز غیر قابل باوریست.

از طرف دیگر، با افزایش آگاهی مشتریان نسبت به نیازشان و اینکه دقیقا دنبال چه هدفی می گردند، نیاز به یک محصول برای هر کدام از این هدفها بیش از پیش احساس میشد. دی اوردینری، بجای استفاده از چندین ترکیب در یک محصول که می توانست کارایی متوسط و قیمتی بالا داشته باشد، تصمیم به تولید محصولات تخصصی تر و بر اساس هر کدام از نیازهای مشتریانش گرفت. با اینکار، محصولاتی با کیفیت تر و بسیار ارزانتر را به بازار عرضه کرد. این کار چنان موفقیتی برای این برند به ارمغان آورد که بیشتر محصولاتش حتی قبل از اینکه وارد فروشگاهها شوند، به فروش می رفتند!

در حال حاضر، محصولات برند دی اوردینری در حال ورود به کشورهای بیشتری هستند. طرفداران این برند در دنیا هر روزه در حال افزایشند به طوری که این کمپانی در خدمت رسانی و رساندن محصول به مشتریانش دچار مشکل شده و اغلب دیرتر از موعد، می تواند این محصولات را به دست آنها برساند. البته اخیرا برند دی اوردینری با جذب سرمایه کلان از سرمایه گذاران، توانسته تا ظرفیت تولید و فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد و مشتریانش را از خود راضی نگه دارد.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، دی اوردینری یکی از کمپانی های آینده دار و بسیار موفق در زمینه لوازم آرایشی و مراقبت از پوست محسوب می شود و به گفته مدیر جدیدش، تمام این موفقیت مدیون هوش و نبوغ بنیانگذارش، علی روشن خواهد بود.

علی روشن دی اوردینری

مطالب مرتبط:

آشنایی با معروفترین روشهای غیر تهاجمی برای جوانسازی و رفع معایب پوست

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش جای جوش و آکنه

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش چین و چروک

نحوه انتخاب بهترین مرطوب کننده برای انواع پوست

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش جوش و آکنه

بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای رفع لکه و تیرگی های پوست

رتینوئیدها: موثرترین ترکیبات برای کاهش واقعی چین و چروک پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *