روتین ساز آرومیس

در طول سالهای گذشته، علاقه مصرف کنندگان به استفاده از محصولات تک ترکیبی و تخصصی افزایش چشمگیری داشته و مخاطبان عزیزمان سوالات زیادی از ما در این زمینه پرسیدند که سعی نمودیم به همه آنها با حوصله و دقت پاسخ دهیم.
با توجه به اینکه تعداد این نوع سوالات روز به روز در حال افزایش است، برای احترام به وقت مخاطبانمان و برای اولین بار تصمیم به ایجاد قسمت روتین ساز در وبسایت آرومیس گرفتیم.
هدف ما از ایجاد این قسمت، شخصی سازی و پاسخ دهی به طیف وسیعی از سوالات در مورد نحوه استفاده از محصولات مراقبت از پوست تک ترکیبی است. منظور از محصولات تک ترکیبی، محصولاتی هستند که حاوی یک (یا در برخی مواقع، چند) ترکیب موثر اصلی بوده و ترکیبات دیگر، برای افزایش کارایی و اثرگذاری ترکیب یا ترکیبات اصلی به آن محصولات اضافه شده اند.

همانطور که می دانید، کمپانی دی اوردینری به عنوان یک شرکت پیشگام در این زمینه بوده و محصولاتی تخصصی برای هر کدام از معایب پوست تولید می کند.
بدنبال محصولات اوردینری، برندهای دیگری نیز وارد بازار شده اند که از همین استراتژی پیروی می کنند. از جمله این برندها می توان از اینکی لیست، لاروش پوزی، رولوشن، سیمپل، پائولاز چویس، سراوی و … نام برد که محصولاتی با کیفیت تولید می کنند. بسته به نیاز پوستتان می توانید از این محصولات هم استفاده کنید و نباید همیشه دنبال استفاده از محصولات اوردینری باشید. 

شما در این قسمت و با کلیک کردن بر روی محصولاتی که به رنگ سبز هستند می توانید نقد آنها را نیز خوانده و از نحوه درست مصرف آنها بیشتر بدانید. بخاطر محبوبیت بالای محصولات اوردینری، بیشتر محصولاتی که در روتین های زیبایی این قسمت ارائه می شوند، مربوط به این کمپانی بوده اما با توجه به ترکیبات اصلی این محصولات، شما می توانید از برندهای دیگر نیز استفاده کنید. برای مثال، ما در روتین ها به سرم نیاسینامید اوردینری اشاره کردیم ولی شما به هر دلیلی می توانید از سرم نیاسینامید اینکی لیست یا برندهای دیگر استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید:

  • برای گرفتن بهترین نتیجه از محصولات مراقبت از پوست باید اول از همه پوست خود را بخوبی بشناسید و از دلایل ایجاد انواع معایبی که زیبایی آن را کاهش دادند اطلاع داشته باشید. در این صورت، پیدا کردن محصول مناسب برایتان بسیار راحتتر شده و می توانید براحتی به هدفتان برسید.

  • کارایی محصولات مراقبت از پوست مانند داروها نیست و نباید در زمان کوتاه، انتظار معجزه از آنها داشته باشید. حتما باید در استفاده از این محصولات صبر و حوصله به خرج دهید و ماهها طبق روتینی که به شما گفته شده از آنها استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آنها بگیرید. بخاطر داشته باشید که همیشه درصد بالای ترکیبات مراقبت از پوست، به معنی تاثیر بالاتر نیست.

  • بهتر است در هفته های اول استفاده از ترکیبات مراقبت از پوستی که برایتان جدیدند کمی احتیاط کنید، مخصوصا اگر از ترکیباتی که ماهیت حساسیت زا دارند استفاده می کنید مانند اسیدهای لایه بردار، رتینوئیدها و اسکوربیک اسید. برای شروع، هفته ای دوبار از آنها استفاده کنید و به تدریج اگر حساسیتی مشاهده نکردید، می توانید دفعات استفاده را افزایش دهید.

  • روتین های اشاره شده در این روتین ساز ممکن است برای همه یکسان نباشند زیرا هر پوستی خصوصیات و شرایط مخصوص به خود را دارد و تنها پس از دانستن مشخصات دقیقتر پوست می توان روتین کامل تری ارائه نمود.

رمز داشتن روتین پوستی موفق، استفاده مداوم از ترکیبات مراقبت از پوست مناسب است.

همچنین به یاد داشته باشید که در بیشتر مواقع، استفاده از یک ترکیب بخصوص نمی تواند فواید کاملی برای پوستتان داشته باشد. برای جوانسازی موثر پوست، شما به مجموعه ای از ویتامین ها، لایه بردارها، اسیدهای چرب و ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده نیاز خواهید داشت.

نکته آخر: پیشنهاد می کنیم همیشه قبل از استفاده از هر نوع محصول مراقبت از پوست، با یک پزشک متخصص نیز مشورت کنید. مخصوصا اگر از داروی خاصی استفاده می کنید یا در دوره نقاهت بیماری، یا دوره بارداری هستید.

 

به روتین ساز آرومیس خوش آمدید. لطفا روی شروع کلیک کنید.

 

روتین ساز آرومیس


روتین ساز آرومیس
 



 

مطالب مرتبط:

آشنایی با معروفترین روشهای غیر تهاجمی برای جوانسازی و رفع معایب پوست

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش چین و چروک

نحوه انتخاب بهترین مرطوب کننده برای انواع پوست

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش منافذ پوست

باکوچیول: ترکیبی جدید برای رفع چین و چروک صورت و دور چشم

بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای رفع لکه و تیرگی های پوست

رتینوئیدها: موثرترین ترکیبات برای کاهش واقعی چین و چروک پوست

25 thoughts on “روتین ساز آرومیس

  1. بهار says:

    سلام، وقتتون به‌خیر. هیالورونیک اسید، سالیسیلیک اسید، نیاسینامید و رتینول رو چطور برای اولین بار وارد روتین پوستی کنیم و باهاشون یک روتین بسازیم که پوست حساسیت نده و آسیب نبینه؟ برای اولین‌بار هر سه تا رو میشه باهم وارد روتین کرد؟ تا چه مدت و به چه شیوه و ترتیبی مصرف بشن؟روتین پوستیم شامل شوینده، آب‌رسان، تونر و ضد آفتابه. در ترکیب آبرسانم نیاسینامید و ضد آفتابم سالیسیلیک اسید داره مشکلی نداره در کنار سرم‌ها؟ میشه وقتی از سرم‌ها در روتین استفاده می‌کنیم از لایه‌بردار استفاده کرد؟ پوست مختلط و دی‌هیدراته

    • آرومیس says:

      سلام وقت بخیر. سلام. میتونید به این صورت استفاده کنید:
      صبح: سرم نیاسینامید، آبرسان، ضد آفتاب
      غروب: سرم نیاسینامید، (به تناوب) یک شب از سرم سالیسیلیک اسید و شب بعد از سرم رتینول، آبرسان، مرطوب کننده
      اگه از درصد مناسب استفاده بشه میتونید در بلند مدت استفاده کنید.

  2. رها says:

    سلام من ۳۲سالمه پیشونیم جوشای زیرپوستی داره و بعضیاشونم فعاله، متاسفانه دست که میزنم بیشتر میشه روی گونم هم جوش میزنه،تنبلی تخمدان دارم،پوستم چربه،پوستم بی رنگ و کدر شده و جای جوش رو پیشونیم و گونه دارم،زیر چشمم تیرست و خطوط ریز چروک در پیشونی و چشمم دارم

    • آرومیس says:

      سلام. از این روتین استفاده کنید:
      صبح: سرم ویتامین سی سیمپل، آبرسان، ضد آفتاب
      غروب: سرم نیاسینامید، (به تناوب) یک شب از سرم سالیسیلیک اسید و شب بعد از سرم رتینول 0.2 درصد اوردینری، آبرسان، مرطوب کننده

  3. بهار says:

    سلام عزیزم وقتتون به‌خیر. من صورتم مختلطه و دی‌هیدراته‌است. جوش میزنم( پیشانی و گونه و چانه) منافذ بازی دارم و قسمت بینی جوش سرسیاه دارم. بعضی قسمت‌های صورتم مثل کنار لب‌ها تیره تر شده و پای‌چشم‌هام هم تیره تر شده، پوستم کمی حساسه و وقتی محصولات قوی ویژه پوست چرب استفاده می‌کنم زود حالت خشک پیدا می‌کنه اما از شدت دی‌هیدراته بودن چرب هم میشه. میشه برای روتین راهنمایی کنید لطفا. یه روتین کامل شامل سرم و.. بهم بگید.

    • آرومیس says:

      سلام وقت بخیر. از این روتین استفاده کنید:
      صبح: سرم نیاسینامید، سرم هیالورونیک اسید، مرطوب کننده سبک
      غروب: سرم نیاسینامید، سرم هیالورونیک اسید، (یک شب درمیان) سرم سالیسیلیک اسید، مرطوب کننده

  4. زهرا says:

    سلام عزیزم وقتتون بخیر
    من‌پوستم مشکل جوش و چربی نداره فقط یدونه لک دارم رو گونه ام و میخام‌ پوستم شفاف تر و روشن تر بشه انگار آب رفته زیر پوستم
    چی پیشنهاد میکنید؟
    سرم پیلینگ اوردینری یا آلفا اربوتین؟
    اسنس حلزون ام میخام بگیرم

    • آرومیس says:

      سلام وقت بخیر. از این روتین استفاده کنید:
      صبح: سرم ویتامین سی، آبرسان
      غروب: (یک شب در میان) تونر گلیکولیک اسید،سرم نیاسینامید، آبرسان، مرطوب کننده

  5. مریم says:

    سلام ممنونم از راهنماییاتون میخواستم ببینم برای جوش های سرسفید بسته و سفت هم هستن استفاده چه محصولاتی رو پیشنهاد میکنین؟

  6. سحر says:

    سلام خسته نباشیدبرای جای جوشی که به شکل فرورفتگی توی پوست میمونه چی پیشنهاد میدن؟
    البته خیلی شدید نیست

  7. نوشین says:

    سلام و خسته نباشید . من سرم رتینول و پپتاید و ویتامین سی و هیالورنیک اسید و نیاسینامید دارم ترتیب و زمان مصرفش رو میفرمایید ؟

    • آرومیس says:

      سلام ممنون. به این صورت استفاده کنید:
      صبح: ویتامین سی، هیالورونیک اسید
      غروب: نیاسینامید، رتینول، مولتی پپتید، هیالورونیک اسید

  8. زهرا says:

    سلام.خوبین؟
    ببخشید من لکه قهوه ای بزرگ روی پوست صورتم(زیر چشمام)دارم،به نظر شما از سرم رتینول استفاده کنم بهتره یا سرم آلفااربوتین؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  9. زهرا says:

    سلام وقتتون بخیر
    من پوست شدیدا دهیدراته دارم که از شدت دهیتراته بودنش چربی زیادیم تولید میکنه.
    میشه لطفا یه روتین مناسب پوستم معرفی کنین؟ الان برا من تنها دغدغه رفع دهیتراته بودن پوسته.

    لطفا یه نرم کننده خوب هم معرفی کنین بهم

  10. ملیحه کلانتری کلانتری says:

    سلام ببخشید به نظرتون سرم هیالورونیک اسید اوردینری بهتره یا آلفا اربوتین

  11. آدرینا.. says:

    40 سالمه و پوستم نرمال و فقط ناحیه تیزو خیلی کم چربه و چروک پنجه کلاغی و یه مقدار لک کوچیک دارم و این محصولات رو دارم سرم ویتامین آ هیالورونیک اسید آرژیلین ویتامین سی کرم دور چشم اب رسان و مرطوب کننده لطفا بگید چجوری و ترتیب استفاده کنم و آیا این همه اکتیو اشکالی نداره کدومو حذف کنم

    • آرومیس says:

      سلام. اشکالی نداره و میتونید به این صورت استفاده کنید:
      صبح: ویتامین سی، هیالورونیک اسید، مرطوب کننده، دور چشم
      غروب: ویتامین آ، آرژیرلین، هیالورونیک اسید، مرطوب کننده، دور چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *