آمازون رسما کسب و کار تولید محصولات مراقبت از پوست را آغاز میکند. در روز چهارشنبه، بزرگترین خرده فروش جهان نخستین کار خود تحت برند Belei، تولید طیف وسیعی از مرطوب کننده های خود، سرم ها، درمان ها و موارد دیگر را اعلام کرد. این محصولات بدون سولفات و ترکیبی بدون پارابن یا فتالات هستند و روی حیوانات امتحان نشده اند. در بسته بندی هایی زیبا  قرار دارند که پس از مصرف بازیافت شده اند یا قابل بازیافت می باشند.

این مجموعه شامل 12 محصول در محدوده ی مرطوب کننده ها، سرم ها، دستمال های مرطوب، ماسک، کرم ضد آفتاب و کرم دور چشم می باشند. در حالی که آمازون اطلاعات زیادی در مورد R&D که  در توسعه این محصولات نقش بسزایی داشته را ارائه نکرده ولی واضح است که آنها روی محصولات با بیشترین درخواست فروش تمرکز کرده اند.

مواد اولیه بسیار مفیدی مانند اسید هیالورونیک، ذغال، پپتیدها، رتینول و ویتامین C در اکثر این محصولات وجود دارند. علاوه بر این، Belei این محصولات را در قیمت های نسبتا مناسبی عرضه میکند که از 9 دلار تا 40 دلار متغیر است. از طریق آمازون، کوپن 25 درصدی تخفیف در اختیار همه قرار می گیرد تا این شراکت را جشن بگیرند.

در یک رویداد مطبوعاتی که روز سه شنبه افتتاحیه برند Belei را جشن گرفت، فرصتی برای آزمایش برخی از محصولات را شخصا داشتم. در اولین برخورد، تحت تأثیر دستمال مرطوب مخملی، مرطوب کننده و خنک کننده پوست، که دارای  SPF 50 بود قرار گرفتم. در حالی که بافت سرم را دوست داشتم. تمامی آنها بدون چربی بودند و به راحتی از روی پوست پاک میشدند تا تجربه ای خوب برای مصرف کننده به جا بگذارند. اما در مورد ادعاهایشان در مورد محو شدن لکه های تیره یا روشن شدن پوست مطمئن نبودم.

به همین دلیل است که Belei غلظت هر ماده فعال در خط تولید را مشخص نمی کند، بنابراین دانستن تاثیری که روی شما میگذارند دشوار است.

در انتها باید گفت که که آمازون کار خود را در زمینه توسعه محصول بسیار خوب بلد است. برای مثال، اکثر بسته بندی های محصولات مراقبت از پوست بسیار زیبا و جذاب هستند. کرم ضد آفتاب طیف گسترده ای دارد، به این معنی که از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت خیلی خوبی می کند و دارای SPF 50 می باشد.

تمام محصولات فرمولاسیون بسیار خوبی دارند. آنها سبک و ساده هستند و بوی سنگین و ردی از خود به جا نمیگذارند. بسته بندی ها قابل بازیافت و بسیار عالی هستند. می توان گفت که آمازون کارش را بسیار خوب انجام داده و می تواند رقیب سرسختی برای برندهای موجود در بازار باشد.

منبع: Fashionista

 

بیشتر بخوانید: ماساژ صورت محبوب کیم کارداشیان باعث ابتلای دو نفر به ایدز شد!