پالت سایه چشم نود:

با استفاده از یک پالت سایه چشم نود، شما می توانید به چشمانتان رنگی زیبا ببخشید. برندهای مختلفی از این پالت در بازار موجود است از جمله:

Urban Dacy, Dior, Sephore, Huda Beauty

فقط کافیست یک پالت سایه چشم نود که سایه های آن با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد را تهیه کرده و روشهای زیر را دنبال کنید.

رمز استفاده از هر پالت سایه ای، استفاده درست از سایه های تیره و روشن و همچنین ترکیب کردن درست آنهاست.

بهترین روش این است که از سایه های روشن برای بیشتر نمایان کردن قسمت های مورد نظرتان، و از سایه های تیره برای عمق دادن به آن قسمتها استفاده کنید.

در پالت نود، سایه های بژ، خاکستری مایل به قهوه ای، و شکلاتی ممکن است به نظر مایوس کننده بنظر بیایند ولی اگر آنها را درست ترکیب کنید می توانند رنگی بسیار جذاب به چشمانتان بدهند.

بیشتر بخوانید: بهترین و کامل ترین آموزش سایه زدن چشم

روش استفاده از پالت سایه چشم نود:

1- با استفاده از برس سایه یا اپلیکاتور، سایه ای روشن یا متوسط بر روی پلک و اطراف چشمتان بمالید و سعی کنید که خطی معلوم نباشد و کاملا محو شود.

2- با استفاده از یک خط چشم، و روی هر دو خط مژه بالایی و پایینی خطی از بیرون به داخل بکشید جوری که قسمت بیرونی خطی تیره تر و کلفت تر از قسمت داخلی داشته باشد.

3- با استفاده از سایه ای تیره تر، گوشه بیرونی پلک و بالای خط پلکتان را سایه بزنید. در انتها کار خوتان را با ریمل زدن مژه هایتان به پایان برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *