او سال­ها غیرمستقیم در این باره صحبت کرده بود اما در نهایت اعلام کرد اواخر امسال برای برند زیبایی ویکتوریا بکهام به نام خودش اقدام می­کند. ویکتوریا بکهام گفت: “من می­خواهم به زیبایی درونی و بیرونی زنان اهمیت بدهم، برای آنها محصولات آرایشی، سلامتی، مراقبت از پوست و خوشبوکننده­ هایی را فراهم کنم که احساس می­کنم خود من هم در زندگی به آنها احتیاج دارم”.

ویکتوریا بکهام بیوتی به عنوان یک برند دیجیتال در سطح ملی شروع به کار کرد و از طریق سایت Victoriabeckham.com که توسط شرکای سرمایه ­گذار NEO حمایت می­شد شروع به فروش کرد. ویکتوریا بکهام گفت: “من قبل از اینکه فروشگاهی مستقل داشته باشم مصرف­ کننده مستقیم مد بودم به همین دلیل چیز جدیدی برای من نیست”. ویکتوریا بکهام اعلام کرد که سال گذشته کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده است تا به طور مستقیم با طرفدارانش در ارتباط باشد. “درست مثل من که وقت خیلی زیادی را در اتاق پرو می­گذرانم تا بدانم مشتریان من چه می­خواهند بپوشند می­خواهم از خانم­ها بپرسم می­خواهند چه محصولاتی را در زمینه زیبایی و سلامتی برای آنها گسترش بدهم. برای من مهم است بدانم آنها چه می­خواهند”.

این خط تولید طوری طراحی شده که تا حد امکان در دسترس بیشتر مردم باشد. ” برای همه کسانی که برایشان سوال پیش می­آید باید بگویم #VBBeauty  با رعایت حقوق حیوانات، شامل تمام رنگ­های پوست و قابل دسترس در قیمتی مقرون به صرفه و لوکس است. او در اینستاگرام با این هشتگ فالو شد.

البته این طراح قبلا هم به طور تفننی با همکاری بسیار موفق با استی لادر که در سال 2016 شروع شد در زمینه زیبایی کار می­کرده است. در واقع سارا کریل به عنوان سرپرست بازاریابی و توسعه در استی لادر است که همکاری نزدیکی با بکهام برای تولید محصولات داشته است و طراحی است که به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل در ویکتوریا بکهام بیوتی کار می­کند.

ویکتوریا بکهامبه زیبایی علاقه­ای ذاتی دارد که وقتی خیلی جوان بود شروع شد و تا به حال از آن کم نشده است؛ کریل می­گوید: “این اصالت در استراتژی کلی این بیزنیس تاثیر دارد و از آنجایی که ویکتوریا همه چیز را مستقیما کنترل می­کند روند تولید این محصول به طرزی شایسته و رو به پیشرفت مدیریت می­شود.

در سال 2017، بکهام در مصاحبه­ای با مجله وُگ درباره خط تولید” استی لادرویکتوریا بکهام” در رابطه با علاقه­اش به آرایش گفت: ” من از پذیرش این موضوع که به آرایش علاقه دارم اصلا خجالت نمی­کشم! من به محصولات زیبایی اعتیاد دارم و همیشه هم دارم. وقتی کوچک بودم همیشه کیف آرایش مامانم را زیر و رو می­کردم و هیچ چیزی را بیشتر از تماشا کردن او وقتی برای بیرون رفتن رژلب می­زد و خط چشم می­کشید دوست نداشتم”. من دوست دارم به زن بودن احترام بگذارم و برای من آرایش کردن فقط بخشی از آن است”. 

برند ویکتوریا بکهام به طور رسمی در پاییز یا زمستان 2019 شروع به کار می­کند.

منبع: مجله Vogue

 

بیشتر بخوانید: یارا شهیدی چهره جدید بابی براون شد