روز سه‌شنبه یارا شهیدی، مدل، بازیگر و فعال اجتماعی با به‌اشتراک‌گذاری عکس‌هایی از کمپین برند Confident Beauty در اینستاگرام، اخباری را به دنبال‌کنندگان خود اعلام کرد.

یارا شهیدی در مصاحبه با Teen Vogue درباره ارتباط قبلی خود با برند گفت: «با وجود تجربه‌هایی که روی صحنه و در تبلیغات داشتم، با کرم پایه و پالت به‌خوبی آشنا بودم. همیشه خیالم راحت بود؛ چون می‌دانستم رنگی دارند که با رنگ پوست من هم‌خوانی داشته باشد.

در خانواده‌ام رسمی داریم؛ یک رنگ را روی چند نفر امتحان می‌کنیم تا ببینیم [این محصول] روی چند نفر جواب می‌دهد. چرا که رنگ پوست خانواده من ترکیب قهوه‌ای‌های مختلفی است.

امتحان واقعی فقط رنگ پوست من نیست، نه؟ امتحان واقعی این است که مادرم می‌تواند از آن استفاده کند و خاله نِل هم طی سه‌دهه گذاشته از آن استفاده کرده است و دخترخاله‌های من نیز از آن استفاده می‌کنند. احساس می‌کنم با محصولات Bobbi Brown آشنا هستم؛ پس به نظر می‌رسید قدم بعدی همین باشد.»

این برند به‌تازگی ۱۰ رنگ مختلف را با تمرکز بر ته‌رنگ‌های مختلف در کرم پایه Skin Long-Wear Weightless و Skin Foundation Stick معرفی کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید رنگ شهیدی Golden Honey است. یارا گفت: «فقط قدمت این برند نیست که من را شگفت‌زده می‌کند؛ این که هنوز در تلاش برای بهتر شدن هستند، برای من قابل تحسین است.»

یارا شهیدی که به‌تازگی با British Vogue برای نسخه October 2018 مصاحبه کرد، در حال حاضر در هاروارد مشغول تحصیل است و در کنار آن کارهای بازیگری انجام می‌دهد. و فعال حقوق اجتماعی نیز است.

منبع: مجله Vogue

 

بیشتر بخوانید: ارتباط پروتزهای سینه با نوعی سرطان و تعلیق فروش آنها در کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *