مارگو بروک

«وقتی از حمام بیرون می‌آیم، چتری‌هایم را خشک می‌کنم؛ حتی اگر قرار باشد بقیه‌ی موهایم خیس باقی بمانند.»

 آریزونا میوز

«یک بار، یکی از دوستانم که مدل است به من گفت برای پاک کردن آرایش از روغن نارگیل استفاده کنم، چرا که برای پوستم خوب است.»

کندیس سوانپول

«پوست من حساس است. برای همین از یک شوینده‌ی صورت چای سبز و روغن درخت چای استفاده می‌کنم.»

کارلی کلاس

«وقتی صبح‌ها می‌خواهم آماده شوم، شعار من این است: هر چه آرایش کم‌تر، بهتر. فقط می‌خواهم زودتر تمام شود تا از در بیرون بروم.»

لیندا وجتووا

«من همه‌ی بِراش‌ هایم را با شامپو بچه می‌شویم. باعث می‌شود تمیز بمانند و عمر بیشتری داشته باشند.»

کارولینا کرکووا

«کمی آب لیمو می‌گیرم و با آن صورتم را می‌شویم. از آنجایی که آب‌ لیمو اسید دارد، هر چیزی که بخواهد بیرون بیاید را بیرون می‌ کشد. آن‌ قدرها هم محسورکننده نیست اما باعث می‌ شود بدرخشید!»

جیزل بونچن

«اگر آرایش اسموکی آی (چشم دودی) دارید، کمی مداد طلایی یا بژ روی گوشه‌ی چشم‌ها بکشید تا چشم‌هایتان بزرگ‌تر نشان داده شوند. اما فقط زمانی این کار را بکنید که سایه‌ی شما واقعا تیره است. در غیر این صورت، مداد روشن باعث می‌شود چشم‌هایتان دور از یکدیگر به نظر برسند؛ درست مثل یک ماهی.»

سیندی کرافورد

«من سعی می‌کنم ۸۰٪ مواقع، درست و سالم غذا بخورم و به نظر می‌رسد این روش برای من کافی است. ولی احتمالا مهم‌ترین چیز این است که همیشه در زندگی شکرگزار باشید و این گونه زندگی کنید.»

مالی سیمز

«شامپوی خشک، سلاحِ سرّی من است. نه تنها نیاز من به شستن موهایم را کم می‌کند، بلکه محصول خوبی برای مدل دادن به موها است. بافتن موها هم راه خوبی برای پنهان کردن کثیفی موها است. هر چه موهای شما چرب‌تر باشد، بافتن آن آسان‌تر است!»

آنا سِلِزنِوا

«مادربزرگم همیشه به من می‌گفت موهایم را با بابونه بشویم. اگر موهای بلوند دارید، به‌صورت طبیعی آن‌ها را درخشان‌تر می‌کند.»

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی از زبان سوپر مدلهای معروف دنیا (۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *