میکروشیدینگ یا میکروبلیدینگ؟

اگر ابروهای کمرنگ یا کم پشت دارید، به احتمال زیاد شیفته روش جدید هاشور ابرو (میکروبلیدینگ) شده اید. اما اگر دارای پوستی حساس هستید ممکن است برای انجام آن هنوز مردد باشید. با گونه ملایم تر یا خواهر کوچکتر و مهربانتر آن، میکروشیدینگ آشنا شوید.

از جنبه سنتی میکروبلیدینگ به تاتوی خطوط بسیار باریک در کل ابرو می پردازد تا بتواند موها را طبیعی جلوه دهد. به عنوان روشی برای پر کردن ابروهای کم پشت و جذاب تر کردن قدرت نگاه به کار می رود (Microfeathering، نیز با همین ایده کار میکند جز اینکه رنگدانه تنها به قسمتهای کم موی ابرو اعمال می گردد.). البته داستانهای وحشتناکی در خصوص ترساندن افراد حتی با داشتن کمترین حساسیت پوستی شنیده ایم.

میکروشیدینگ چیست؟

بر طبق گزارش New Beauty, روش جدیدی ابداع شده که به تمامی ترس ها برای افراد دارای پوست حساس پایان می دهد. میکروشیدینگ یکی از آن روش هاست اما با یک تغییر کوچک. در این روش نوعی رنگدانه دائمی با استفاده از سوزن های ریز تاتو به ابروهایتان تزریق می شود.

به گفته Nadia Afanaseva متخصص آرایش چشم در نیویورک،اغلب از میکروشیدینگ به نام اثر سایه نام برده می شود که در ابروها ظاهری شیب دار با نقطه های بسیار ریز ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای میکروبلیدینگ ابروها

تفاوت میکروشیدینگ و میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ از خود شاخک های بسیار ریز که به ظاهر طبیعی اند باقی می گذارد در حالیکه میکروشیدینگ نقطه های بسیار ریزی روی ابرو به جا می گذارد.

به نظر کمی عجیب می آید، این نقاط بسیار ریز در ابتدا مانند خط های درشت روی ابرو به نظر می آیند اما بعد از گذشت یک هفته، کل رنگ محو شده، و یک کمان ابروی لطیف تر و پرموتر را رقم می زند.

چرا باید میکروشیدینگ را به میکروبلیدینگ ترجیح دهیم؟

کارشناسان می گویند این کار برای افراد با پوستهای حساس یا چرب بهتر است.

Afanaseva می گوید: من میکروشیدینگ را به مراجعانم که دارای پوست چرب هستند پیشنهاد می کنم، زیرا روش های میکروشیدینگ به نوع پوست آنها سازگارتر است.

ماندگاری میکروشیدینگ و میکروبلیدینگ چقدر است؟

ماندگاری میکروشیدینگ و میکروبلیدینگ هر دو حدودا بین 1 تا 3 سال است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *