Coco Rocha

«بهترین چیز این است که شب تمام آرایشم را پاک کنم و صبح هم دقیقا همین کار را بکنم. همیشه سعی می‌کنم اجازه دهم صورتم تا جایی که می‌تواند نفس بکشد.»

 Melodie Monrose

«مرطوب نگه داشتن، مهم‌ترین نکته است؛ مرطوب نگه داشتنِ پوست، مو و بدن. از ماسک استفاده کنید. ماسک، ماسک، ماسک

 Gigi Hadid

«از دبیرستان تا‌به‌حال، من همیشه از محصولات مراقبت پوستی CVS استفاده کرده‌ام. این کار واقعا ساده است. احساس می‌کنم اگر از ۳۰ محصول مختلف روی صورتم استفاده کنم، به محض این که آن ۳۰ محصول را نداشته باشم، پوستم به آن‌ها نیاز پیدا خواهد کرد. و فکر می‌کنم پاکیزه نگه داشتن پوست و خوب رفتار کردن با آن، کافی است.»

Miranda Kerr

«من ۱۲ سال است که آب گیاه نونی (noni) می‌نوشم. این محلول ۱۷۷ ویتامین و مواد معدنی دارد و یک آنتی‌اکسیدان قوی است. برای التیام‌بخشی بسیار خوب است. اگر آفتاب‌سوختگی یا جوش داشته باشم، یک پنبه را در این محلول می‌اندازم و روی پوستم می‌گذارم. به همین خاطر است که در مواد اولیه‌ی محصولات مراقبت پوستی از نونی استفاده می‌شود.»

Christy Turlington

«این روزها، بیش از همیشه نیاز دارم خودم را به هر نحو ممکنی تغذیه کنم تا از سلامتی‌ام محافظت کنم. تغذیه‌ی پوستم از درون، درست به اندازه‌ی نگهداری از آن از بیرون مهم است.»

Martha Hunt

«قطعا نوشیدن آب از همه چیز برای من مهم‌تر است. دارم سعی می‌کنم آب بیشتری بنوشم و حتی از آبمیوه‌های تازه هم استفاده کنم؛ فکر می‌کنم تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. ویتامینی که به بدن وارد می‌شود، باعث می‌شود حس خوبی به شما دست دهد.»

Anne Vyalitsyna

«اسپری‌های برنزه‌کننده فوق‌العاده‌اند. به شما حس درخشش و جذابیت می‌دهند و باعث می‌شوند عضله‌ها بیشتر خودنمایی کنند. و تا زمانی که در یخچال خود میوه داشته باشید، نیازی به کرم‌های آرایشی گران‌قیمت نیست. من برای صورتم آواکادو، موز، توت‌فرنگی و بلوبری را با هم ترکیب می‌کنم. همچنین برای چشم‌هایم از تکه‌های خیار استفاده می‌کنم و آن را روی کل صورتم هم می‌کشم. به‌سرعت چربی صورت را از بین می‌برد و آن را مرطوب می‌کند.»

Naomi Campbell

«باید از زندگی خود لذت ببرید. در همه‌ی کارها میانه‌روی داشته باشید اما وقتی نسبت به انجام کاری متعهد شدید، ۱۱۰٪ در انجام آن بکوشید؛ وگرنه از انجام آن کار صرف‌نظر کنید.»

Ajak Deng

«من برای این که پوست صاف و خوبی داشته باشم، آب با لیمو می‌نوشم. سموم را دفع می‌کند و از ترک جلوگیری می‌کند.»

Kendall Jenner

«من دوست ندارم کار زیادی با پوستم بکنم. احساس می‌کنم هر چه بیشتر به آن توجه کنم، گیج‌تر می‌شود. من هر روز صبح و هر شب قبل از خواب، صورتم را با یک پاک‌کننده‌ی ملایم می‌شویم.»

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی از زبان سوپر مدلهای معروف دنیا (۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *