هنوز در استفاده از کانسیلر به کمک نیاز دارید؟ نمی دانید چگونه باید رنگ کانسیلرتان را انتخاب کنید؟

ما به سراغ یکی از میکاپ آرتیست های مشهور واقع در نیویورک، لیندسی تراپ، رفتیم تا به سوالات مهمی که در این باره دارید پاسخ بدهیم. با ما همراه باشید:

چگونه باید رنگ کانسیلر را انتخاب کنیم؟

لیندسی می گوید:‌”من فکر می کنم انتخاب سایه ی مناسب بستگی به این دارد که می خواهید چه چیزی را بپوشانید. اگر قصد دارید قسمت هایی از پوستتان، مثلا زیر چشم هایتان را روشن تر کنید، من پیشنهاد می کنم که کانسیلر شما 1 تا 2 شماره از کرم پودرتان روشن تر باشد.

از طرف دیگر، اگر قصد پوشاندن لک های صورتتان را دارید، بهتر است شماره ی کانسیلر و کرم پودر شما یکسان باشد.”

لیندسی معتقد است که، در نهایت رنگ سایه ی مناسب کانسیلر باید به صورت یکسان با رنگ کرم پودر شما ترکیب شود و از آنجایی که شما معمولا خودتان این کار را انجام می دهید، دستتان برای انتخاب رنگ سایه ی کانسیلر بازتر است.

بیشتر بخوانید: بهترین توصیه های آرایشی از زبان بهترین متخصصین آرایش و زیبایی

به گفته ی او ” یک رنگ سایه کانسیلر می تواند با گستره ای از رنگ پوست ها ترکیب شود، به همین دلیل است که برخی از برندهای لوازم آرایش طیف ساده ای از رنگ سایه برای کانسیلر ارائه می کنند که آنها را با نام های “لایت”، “مدیوم لایت”، “مدیوم”،”مدیوم دیپ” و “دیپ” می شناسیم. به هر حال کرم پودر شما باید تطبیق خوبی با آن داشته باشد، لیندسی توصیه می کند که ته رنگ کانسیلر باید با کرم پودر شما که ممکن است گرم، سرد یا طبیعی باشد مطابقت داشته باشد.

او در ادامه می گوید:” برای هر ناحیه ای از پوستتان که به دنبال تنظیم رنگ آن هستید، مثلا زیرچشم هایتان، مهم است که چه تن رنگی را انتخاب می کنید. مثلا اگر زیر چشم شما کمی کبود باشد یا رگهای بنفش زیر پوستتان مشخص باشند، باید آنرا کمی کمرنگ کنید و برای اینکار یک کانسیلر تن زرد رنگ مناسب است. اگر رنگ پوست زیرچشم شما کمی متمایل به آبی باشد، تناژ هلویی برای کانسیلر انتخاب خوبیست. همچنین برای رنگ زیر چشم کمی مایل به قهوه ای، تن نارنجی کانسیلر که یک لایه بالاتر از هلویی قرار دارد مناسب است.

برای پوشش قرمزی های پوستتان هم می توانید از تناژهای سبز استفاده کنید.

اساسا، رنگ سایه کانسیلر مناسب شما ترکیبی از رنگ های تصحیح کننده(کارکتر) است.

پس نهایتا باید رنگ کانسیلر را متناسب با عضوی که می خواهید رنگش را تصحیح کنید، انتخاب کنید.درک این نکته میکاپ های بی نقص تری برای شما به ارمغان می آورد.

 

مطالب مفید دیگر:

آشنایی با معروفترین روشهای غیر تهاجمی برای جوانسازی و رفع معایب پوست

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش چین و چروک

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش جای جوش و آکنه

معرفی بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای کاهش جوش و آکنه

بهترین ترکیبات مراقبت از پوست برای رفع لکه و تیرگی های پوست

رتینوئیدها: موثرترین ترکیبات برای کاهش واقعی چین و چروک پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *